Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44332
Назва: Синтетичне навчальне середовище – крок до нової освіти
Автори: Пінчук, Ольга Павлівна
Литвинова, Світлана Григорівна
Буров, Олександр Юрійович
Ключові слова: синтетичне навчальне середовище
штучні середовища
віртуалізація
навчальна діяльність
симуляція
моделювання
метавсесвіт
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Пінчук О.П., Литвинова С.Г., Буров О.Ю. Синтетичне навчальне середовище – крок до нової освіти // Інформаційні технології і засоби навчання. - Т. 60, № 4. - К., 2017. - с. 28.
Серія/номер: Інформаційні технології і засоби навчання;Том 60
;№ 4
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено проблеми впровадження синтетичного навчального середовища в освітянську практику. Проаналізовано сучасні погляди на сутність навчального середовища і його нові форми, що базуються на інформаційно-комунікаційних технологіях. Особливу увагу приділено колу питань, які об’єднуються в англомовній літературі як «синтетичне середовище», що розглядається в двох аспектах – як штучне і як таке, що утворюється завдяки синтезу реального фізичного світу та результатів симуляції та моделювання. Розглянуто питання використання геймифікації та моделювання як когнітивних технологій, а також соціальних мереж як синтетичного середовища соціального розвитку. Робиться висновок щодо набуття синтетичним навчальним середовищем рівня суб’єкта навчання завдяки розширенню його змістового і дидактичного потенціалу, трансформації особистості як здобувача знань у синтезуючий чинник навчального процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44332
ISSN: 2076-8184
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри управління людським фактором

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1831-7809-1-PB-Cинтетичне.pdfстаття, подана у видавництво299.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.