Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44300
Назва: Навчально методичний комплекс з дисципліни «Віртуальне моделювання» Магістр
Інші назви: Educational and methodical complex on the discipline "Virtual modeling"
Автори: Мелешко, Микола Андрійович
Ключові слова: моделювання
створення
віртуальні об’єкти
викладання
virtual objects
teaching
створення
modeling
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Мелешко М.А. Навчальна програма «Віртуальне моделювання»
Короткий огляд (реферат): Метою викладання дисципліни є розкриття наукових концептуальних основ створення та використання на процесному та об’єктному рівні віртуальних засобів мультимедіа, технологій, методів та понять сучасних підходів віртуалізації навчального процесу. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - оволодіння термінологією та необхідними знаннями, що складають концептуальні основи комплексного підходу проектування віртуальних об’єктів засобами комп’ютерних інформаційних та новітніх мультимедійних технологій; - вивчення класифікації, структури та дидактичних принципів віртуальних об’єктів; - ознайомлення з етапами створення віртуальних об’єктів мультимедійних видань; - оволодіння методами і засобами апаратної та програмної реалізації об’єктів та процесів віртуального моделювання. Програмні компетентності: - здатність моделювання технологічних об'єктів та процесів, які виникають у професійній діяльності та на межі предметних галузей; - здатність створювати електронні мультимедійні видання, віртуальні та концептуальні моделі для виконання досліджень у галузі мультимедіа, видавничих та поліграфічних процесів, інформаційних технологій та інших суміжних областей; - здатність моделювання інтерфейсів користувача для мультимедіа, дидактичних навчальних комплексів, навчальних тренажерів, симуляторів, комп'ютерних навчально-ігрових засобів, веб-сайтів. Використання 3D-технологій. Міждисциплінарні зв’язки: Дана дисципліна базується на знаннях таких дисциплін: Методи наукових досліджень, 3D-технології в мультимедіа, Архівація та стиснення мультимедійної інформації, Мультиплатформені програмні засоби мультимедіа, Інтелектуальна власність продуктів мультимедіа, Штучний інтелект в засобах мультимедіа, та є базою для вивчення подальших дисциплін, а саме: Електронні бібліотеки, довідкові та пошукові системи , Видавничі бази даних, Мультимедійне видавництво, Технології мультимедійних гіпервидань, Науково-дослідна практика, Переддипломна практика.
The purpose of teaching the discipline is to reveal the scientific conceptual foundations of the creation and use at the process and object level of virtual multimedia tools, technologies, methods and concepts of modern approaches to the virtualization of the educational process. The objectives of the discipline are: - mastering the terminology and necessary knowledge that make up the conceptual basis of an integrated approach to the design of virtual objects by means of computer information and the latest multimedia technologies; - study of classification, structure and didactic principles of virtual objects; - acquaintance with the stages of creation of virtual objects of multimedia publications; - mastering the methods and means of hardware and software implementation of objects and processes of virtual modeling. Program competencies: - ability to model technological objects and processes that arise in professional activities and at the boundaries of subject areas; - ability to create electronic multimedia publications, virtual and conceptual models for research in the field of multimedia, publishing and printing processes, information technology and other related fields; - ability to model user interfaces for multimedia, didactic training complexes, training simulators, simulators, computer training and game tools, websites. Use of 3D technologies. Interdisciplinary links: This discipline is based on knowledge of the following disciplines: Research methods, 3D-technologies in multimedia, Archiving and compression of multimedia information, Multiplatform multimedia software, Intellectual property of multimedia products, Artificial intelligence for learning tools and multimedia further disciplines, namely: Electronic libraries, reference and search systems, Publishing databases, Multimedia publishing house, Technologies of multimedia hyper-publications, Research practice, Undergraduate practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44300
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси навчальних дисциплін кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП Віртуальне моделювання 22.pdf615.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
РП ВМ 186_20 М(д.з.).pdf2020-2021р.722.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
РП Вірту.модел-ня 19 (20).pdfНавчальна програма903.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.