Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44185
Title: Оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів та педагогів в умовах євроінтеграційних процесів в освіті
Authors: Биков, В. Ю.
Овчарук, О. В.
Keywords: цифрова компетентність
інформаціно-комунікаційні технології в освіті
євроінтеграційні процеси
Issue Date: 2017
Publisher: Педагогічна думка
Citation: Оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів та педагогів в умовах євроінтеграційних процесів в освіті : посібник / Биков В. Ю., Овчарук О. В., та інші.– К. : Педагогічна думка,2017. – 160с.
Abstract: Посібник із питань оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності суб’єктів навчального процесу системи загальної середньої освіти в умовах інтеграції України до європейського освітнього простору призначено для організації навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. Матеріали посібника містять дослідження в галузі оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів, вчителів та керівників загальноосвітніх навчальних закладів на основі досвіду країн Європи. Посібник містить глосарій понять із питань оцінювання ІК-компетентності учнів та педагогічних працівників, відомості щодо он-лайн-ресурсів для педагогів, які можуть бути використані в шкільній практиці. Може бути застосований у загальноосвітніх навчальних закладах, для підготовки студентів педагогічних факультетів, широкою педагогічною громадськістю.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44185
ISBN: 978-966-644-461-8
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали кафедри управління професійною освітою

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Оціновання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів та педагогів в умовах євроінтеграційних процесів в освіті_ Посібник (1).pdfБиков В. Ю., Овчарук О. В., та інші.Оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів та педагогів в умовах євроінтеграційних процесів в освіті : посібник4.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.