Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44053
Назва: Підвищення ефективності засвоєння матеріалу за допомогою наочних засобів навчання
Автори: Петренко, Лариса Павлівна
Силенко, Юлія Володимирівна
Ключові слова: наочність
наочні засоби
принцип навчання
ефективність засвоєння
психологія
початкова школа
Дата публікації: бер-2018
Видавництво: Талком, Київ
Бібліографічний опис: Петренко Л.П., Силенко Ю.В. Підвищення ефективності засвоєння матеріалу за допомогою наочних засобів навчання // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.171-174
Короткий огляд (реферат): Наочність – це важливий принцип навчання у початковій школі, який давно отримав визнання у педагогічній теорії та практиці. Це пояснюється особливостями психології дітей молодшого шкільного віку. Адже в основі цього принципу лежить ефективне засвоєння знань за допомогою безпосереднього залучення до процесу пізнання різних органів чуття. Вивченням та застосуванням наочних засобів навчання займалися ще з давніх-давен такі вчені, як Я. А. Коменський, Ф. Дістервег, І. Г. Песталоцці, К. Д. Ушинський, М. Б. Богданович та інші.
Опис: Література 1. Коменский Я. А. Избранные педагогические сочинения: В 2-х т. Т. 1. – М.:Педагогика, 1982.-653 с. 2. Ващенко Г. Загальні методи навчання: Підручник для педагогів. – К. : Українська Видавнича Спілка, 1997. – 441 с. 3. Ягупов В. В. Педагогіка: Навч. Посібник./В. В. Ягупов – К. : Либідь, 2002. – 560 с. Eve
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44053
ISBN: 978-617-7397-78-5
Розташовується у зібраннях:Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrenko.pdf215.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.