Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44053
Title: | Підвищення ефективності засвоєння матеріалу за допомогою наочних засобів навчання |
Authors: | Петренко, Лариса Павлівна Силенко, Юлія Володимирівна |
Keywords: | наочність наочні засоби принцип навчання ефективність засвоєння психологія початкова школа |
Issue Date: | Mar-2018 |
Publisher: | Талком, Київ |
Citation: | Петренко Л.П., Силенко Ю.В. Підвищення ефективності засвоєння матеріалу за допомогою наочних засобів навчання // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.171-174 |
Abstract: | Наочність – це важливий принцип навчання у початковій школі, який давно отримав визнання у педагогічній теорії та практиці. Це пояснюється особливостями психології дітей молодшого шкільного віку. Адже в основі цього принципу лежить ефективне засвоєння знань за допомогою безпосереднього залучення до процесу пізнання різних органів чуття. Вивченням та застосуванням наочних засобів навчання займалися ще з давніх-давен такі вчені, як Я. А. Коменський, Ф. Дістервег, І. Г. Песталоцці, К. Д. Ушинський, М. Б. Богданович та інші. |
Description: | Література 1. Коменский Я. А. Избранные педагогические сочинения: В 2-х т. Т. 1. – М.:Педагогика, 1982.-653 с. 2. Ващенко Г. Загальні методи навчання: Підручник для педагогів. – К. : Українська Видавнича Спілка, 1997. – 441 с. 3. Ягупов В. В. Педагогіка: Навч. Посібник./В. В. Ягупов – К. : Либідь, 2002. – 560 с. Eve |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44053 |
ISBN: | 978-617-7397-78-5 |
Appears in Collections: | Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Petrenko.pdf | 215.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.