Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43977
Назва: Особливості підготовки й проведення переговорів між студентом і викладачем під час складання екзаменів
Автори: Блінов, Олег Анатолійович
Ключові слова: екзаменаційна сесія
викладачи
студенти
підготовки й проведення переговорів
управлінський процес
Дата публікації: 2007
Видавництво: Київський міжнародний університет
Бібліографічний опис: Блінов О. А. Особливості підготовки й проведення переговорів між студентом і викладачем під час здачі екзаменів // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу «Україна в євроінтеграційних процесах». 17–18 лютого. – Київ, Київський міжнародний університет, 2007. – С. 264–271.
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовані особливості підготовки й проведення переговорів між студентом і викладачем під час складання екзаменів. Визначено, що кожна сесія не обходиться без конфліктів, коли незадоволені власними оцінками студенти заявляють до викладачів претензії. Запропоновано розв’язання виникаючих суперечок і встановлення консенсусу між викладачами і студентами за допомогою переговорів. Визначені три стадії переговорного процесу, а саме: підготовка до переговорів, власне переговорний процес, завершення переговорів та аналіз їх результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43977
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.