Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43912
Назва: Rethinking value creation: applying circular economy principles in India as a factor of national identity formation
Автори: Kostel, Liudmyla
Ключові слова: national identity
India
principles
circular economy
development
linear economic model
Дата публікації: бер-2018
Видавництво: Талком, Київ
Бібліографічний опис: Kostel L. Rethinking value creation: applying circular economy principles in India as a factor of national identity formation // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.130-132
Короткий огляд (реферат): In a context characterised by unprecedented economic dynamism and a rapidly growing population, India stands at the threshold of profound choices about the path to future development. If it continues, the country’s economic growth trend, which averaged 7.4% a year in the last decade, will lead it to become the fourth largest economy in the world in about two decades. This positive prospect does not, however, come without challenges as the nation still faces significant questions about rapid urbanisation, resource scarcity, and high levels of poverty.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43912
ISBN: 978-617-7397-78-5
Розташовується у зібраннях:Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kostel.pdf139.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.