Проблема захисту торгової марки та інтелектуальної власності у модній індустрії світу
No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
В останні десятиліття галузь модної індустрії, яка постійно розвивається, була одним із найзначніших соціальних явищ сучасного суспільства. В основі модної індустрії лежить не просто одяг та тижні моди, а здатність компанії збудувати та монетизувати унікальний бренд для досягнення конкурентних переваг, необхідних для успіху.
Description
Keywords
світова модна індустрія, fashion індустрія, дохід бренду, креативна економіка
Citation
Гончаренко К.В. Проблема захисту торгової марки та інтелектуальної власності у модній індустрії світу // Сучасні міжнароні відносини: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали міжнародної науково-практичної конференції / Факультет міжнародних відносин Національний авіаційний університет; за загальною редакцією Ю. О. Волошина – Київ: НАУ, 2020. - с. 422 - 424.