Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлешко, Тамара Іванівна-
dc.contributor.authorOleshko, Tamara-
dc.contributor.authorОлешко, Тамара Ивановна-
dc.date.accessioned2020-06-26T12:29:15Z-
dc.date.available2020-06-26T12:29:15Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43822-
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі управління економічними системами. Метою викладання навчальної дисципліни є формування у студентів компетенцій і надання студентам основних знань з проведення наукових досліджень, опанування основ та принципів методології, інструментарію та організації наукових досліджень. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - формування у студентів наукового світогляду; - розуміння сучасної концепції інформаційної економки; - цілісного уявлення про методологію наукового дослідження та навичок практичного застосування конкретних методів наукового пошуку у професійній діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThis discipline is a theoretical and practical basis for a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of economic systems management. The purpose of teaching the discipline is the formation of students' competencies and providing students with basic knowledge of research, mastering the basics and principles of methodology, tools and organization of research. The objectives of the discipline are: - formation of students' scientific worldview; - understanding of the modern concept of information economy; - a holistic view of the methodology of scientific research and skills of practical application of specific methods of scientific research in professional activities.uk_UA
dc.description.abstractДанная учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующие профиль специалиста в области управления экономическими системами. Целью преподавания учебной дисциплины является формирование у студентов компетенций и предоставление студентам основных знаний по проведению научных исследований, овладение основами и принципов методологии, инструментария и организации научных исследований. Задачами изучения учебной дисциплины являются: - формирование у студентов научного мировоззрения; - понимание современной концепции информационной экономки; - целостного представления о методологии научного исследования и навыков практического применения конкретных методов научного поиска в профессиональной деятельности.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectнаукаuk_UA
dc.subjectаналітикаuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectпрактикаuk_UA
dc.subjectтеоріяuk_UA
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjectscienceuk_UA
dc.subjectknowledgeuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjecttheoryuk_UA
dc.subjectpracticeuk_UA
dc.subjectметодологияuk_UA
dc.subjectнаукаuk_UA
dc.subjectзнанияuk_UA
dc.subjectтеорияuk_UA
dc.subjectисследованияuk_UA
dc.subjectаналитикаuk_UA
dc.subjectпрактикаuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Методологія наукових досліджень в економіці"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodical complex of the discipline "Methodology of scientific research in economics"uk_UA
dc.title.alternativeУчебно-методический комплекс дисциплины "Методология научных исследований в экономике"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
07_МНДЕ_МР_ДЗ.docМетодичні рекомендації до написання домашнього завдання98.5 kBMicrosoft WordView/Open
10_ МНДЕ_СРС.docМетодичні рекомендації для самостійної роботи студента224.43 kBMicrosoft WordView/Open
11_ МНДЕ _МР_ПРЗ.docМетодичні рекомендації для практичних завдань802.08 kBMicrosoft WordView/Open
РПНД МНДЕ 2019-2020.pdfРобоча програма2.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.