Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетропавловська, Світлана Євгенівна-
dc.contributor.authorПінчук, Є.А.-
dc.contributor.authorСкопінцев, Ю.В.-
dc.date.accessioned2020-06-15T08:34:54Z-
dc.date.available2020-06-15T08:34:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationС.Є.Петропавловська, Є.А.Пінчук, Ю.В.Скопінцев. Організація маркетингових комунікацій в бізнес-процесах // Підручник за ред. Є.А.Пінчук, С.Є.Петропавловська, Ю.В.Скопінцев.- Б.: ПВНЗ «БІММ при МАУП», 2013.- с.307uk_UA
dc.identifier.isbn966 - 608 - 513 - 5-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43473-
dc.descriptionЕкономіка початку ХХІ ст. значно відрізняється від економіки ХХ ст. завдяки зміні традиційних (преси, телебачення, радіомовлення) і впровадженню нових засобів маркетингових комунікацій (Інтернету, зовнішніх комунікацій та комунікацій на транспорті і т. ін.). Посилення конкуренції на світовому ринку спонукає підприємства витрачати багато зусиль і засобів на просування виготовлених товарів і розроблення принципово нових їх зразків з урахуванням потреб споживачів. Це, у свою чергу, потребує пошуку нових засобів маркетингу, що дало б змогу значно скоротити маркетинговий бюджет і забезпечити ефективні зв’язки підприємства зі споживачами, конкурентами, посередниками і постачальниками. Важливою передумовою налагодження стабільної роботи підприємства в умовах ринку є наявність своєчасної достовірної інформації і правильне обрання каналу поширення, на які впливають різноманітні фактори прямої (постачальники, споживачі, конкуренти) і непрямої (швидкість передачі інформації) дії. Комплекс маркетингових комунікацій - це вплив компанії на внутрішнє й зовнішнє середовища з метою створення та вдосконалення умов для стабільної прибуткової діяльності на ринку. Маркетингова комунікація є двобічним процесом, оскільки використання маркетингових комунікацій, з одного боку, передбачає вплив на цільові й інші аудиторії, а з другого - передбачає отримання зустрічної інформації про реакцію цих аудиторій на здійснюваний фірмою вплив. Поєднання цих складових становить систему маркетингових комунікацій. Цілями маркетингової комунікаційної політики є підвищення обсягу продажів, мотивація споживача, зниження товарних запасів, створення або вдосконалення певного іміджу підприємства, формування позитивного образу підприємства, привернення уваги аудиторій до діяльності підприємства, інформування громадськості про діяльність підприємства, надання інформації про товари підприємства, стимулювання акту купівлі.uk_UA
dc.description.abstractМістить теоретичні засади організації маркетингових комунікацій на базі концепції інтегрованих маркетингових комунікацій, яка передбачає планування окремих програм для упорядкування всієї діяльності із просування товарів та послуг. Для студентів економічних спеціальностей в галузі менеджменту, логістики та економіки і підприємництва.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБориспільський інститут муніципального менеджментуuk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectpublic relationsuk_UA
dc.subjectдирект-маркетингuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectособистий продажuk_UA
dc.titleОрганізація маркетингових комунікацій в бізнес-процесахuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.subject.lbc65.29+65.42-5uk_UA
dc.subject.udc339.138+334uk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Підручник_Петропавловская_Скопинцев_Пинчук.pdf6.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.