Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43423
Title: | Навчально-методичний комплекс дисципліни «Інформаційно-аналітична діяльність» |
Other Titles: | Учебно-методический комплекс дисциплины «Информационно- аналитическая деятельность» Educational methodical complex of discipline «Information and analytical activities» |
Authors: | Кондрашевська, Юлія Петрівна Кондрашевская, Юлия Петровна Kondrashevska, Yuliia |
Keywords: | аналітика інформаційна аналітика аналітична діяльність аналітична робота |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | Навчальна дисципліни «Інформаційно-аналітична діяльність»
подається у контексті спеціальності, з урахуванням вимог
стандарту вищої освіти. Мета вивчення дисципліни – формування цілісної с
истеми знань та навичок із організації інформаційно-аналітичної діяльності в
науково-технічних і науково-виробничих комплексах, на підприємствах науково-технічного
напрямку та органах державної влади. На практиці фахівці із зазначеної спеціалізаці
ї повинні виконувати ряд функцій:
- здійснювати інформаційно-аналітичну діяльність;
- надавати інформаційно-консультативні та консалтингові послуги;
- визначати концептуальні основи розвитку інформаційно-аналітичної діяльності
чи зв’язків з громадськістю на підприємстві;
- працювати над оптимізацією технологій інформаційної справи;
- здійснювати інформаційно-комп’ютерне забезпечення інформаційно-аналітичної
діяльності чи зв’язків з громадськістю;
- опрацьовувати та аналізувати великі потоки інформації;
- розумітися на експертних системах та використовувати їх в обміні знаннями та
вирішенні управлінських завдань;
- здійснювати пошук інформації з використанням глобальних інформаційних мереж,
пошук інформації з використанням автоматизованих інформаційно - пошукових та
довідникових систем;
- брати участь в організації РR-кампанії. Educational discipline "Information and analytical activities" submitted in the context of the specialty, taking into account the requirements standard of higher education. The purpose of studying the discipline - the formation of a holistic village systems of knowledge and skills in the organization of information and analytical activities in scientific and technical and research and production complexes, at scientific and technical enterprises direction and public authorities. In practice, specialists in this specialization it must perform a number of functions: - carry out information and analytical activities; - provide information and consulting services; - to carry out information-computer support of information-analytical activities or public relations; - process and analyze large flows of information; - understand expert systems and use them in knowledge exchange and solving management tasks; - search for information using global information networks, information retrieval using automated information retrieval and reference systems; - Participate in the organization of PR-campaign |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43423 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси кафедри історії та документознавства |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
01_ІАД_НП.docx | Навчальна програма | 1.68 MB | Microsoft Word XML | View/Open |
02_ІАД_РНП_С.doc | Робоча навчальна програма (денна форма навчання) | 2.32 MB | Microsoft Word | View/Open |
03_ІАД_Л.doc | Конспект лекції | 74.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
05_ІАД_Т.doc | Тести з дисципліни/практичні ситуаційні задачі | 104 kB | Microsoft Word | View/Open |
06_ІАД_МКР_1.doc | Модульні контрольні роботи 1 | 62.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
06_ ІАД _МКР_2.doc | Модульні контрольні роботи 2 | 67.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
07_ ІАД_К.doc | Картка забезпечення літературою | 40 kB | Microsoft Word | View/Open |
08_ІАД_ДЗ.docx | Затверджені білети до диф. заліку | 15.15 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
08_ДІП_НМК_Зміст.doc | Навчально-методичний комплекс. Зміст | 380.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.