Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43262
Title: Системний підхід в психолого-педагогічних дослідженнях
Other Titles: System approach in psychological and pedagogical research
Authors: Маркова, Інна
Markova, Inna
Keywords: психолого-педагогічні дослідження
системний підхід
іноваційні стратегії
psychological and pedagogical research
system approach
innovation strategies
Issue Date: Apr-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Маркова І.В. Системний підхід в психолого-педагогічних дослідженнях / І.В. Маркова // // Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Т. 1. – К.: НАУ, 2020. – С. 267-268
Abstract: В умовах модернізації суспільства, сучасний освітній процес характеризується відходом від уніфікації та стандартизації педагогічного процесу. Відтак, ключовою проблемою теорії та практики навчання, виховання і розвитку є пошук іноваційних стратегій щодо становлення цілісного та творчого фахівця будь-якої галузі.
In the context of modernization of society, the modern educational process is characterized by a departure from the unification and standardization of the pedagogical process. Therefore, the key problem of the theory and practice of teaching, education and development is the search for innovative strategies for becoming a holistic and creative specialist in any field.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43262
Appears in Collections:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркова.pdf336.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.