Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42798
Назва: Управління комунікативною політикою підприємства в сучасних умовах
Автори: Курик, Ігор Анатолійович
Курык, Игорь Анатольевич
Kuryk, Ihor Anatolijovych
Ключові слова: конкурентна боротьба
бізнес-процеси
маркетингові комунікації
інноваційні технології
Дата публікації: 23-кві-2020
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: Курик І.А. Управління комунікативною політикою підприємства в сучасних умовах // Сучасний менеджмент : тенденції, проблеми та перспективи розвитку : зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. молод. вчен. і студ., м. Дніпро, 23 квіт. 2020 р. Дніпро : Ун-т ім. А. Нобеля, 2020. С. 52–54.
Короткий огляд (реферат): Умови функціонування сучасної економіки, яка характеризується загострення конкурентної боротьби, вимагають від керівництва підприємства постійної модернізації бізнес-процесів та використання інноваційних технологій. Налагодження ефективного комунікаційного процесу дозволяє сучасним підприємствам автоматизувати процес взаємодії з клієнтами, надаючи індивідуальне обслуговування в зручний час, ефективно організувати зворотній зв’язок, оперативно отримувати інформацію i на цій основі приймати обґрунтовані управлінські рішення.
Опис: Науковий керівник: к.е.н., доц. Білявський В.М.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42798
ISBN: 978-966-941-459-5
Розташовується у зібраннях:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TВ 2020-53-55.pdfТези подано у видавництво388.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.