Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42334
Title: Роль профорієнтаційної роботи в системі довузівської підготовки
Authors: Єщенко, Марина
Keywords: вибір професії
старшокласник
профорієнтаційна робота
спецкурс
довузівська підготовка
професійна орієнтація
choice of profession
a special course
senior
Pre-training
vocational guidance
vocational work
Issue Date: 17-Nov-2016
Publisher: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Citation: Єщенко Марина. Роль профорієнтаційної роботи в системі довузівської підготовки // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : зб. наук. праць матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 травня 2016 р., м. Київ, Національний авіаційний університет : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : – НАУ, 2016. – С. 86 – 91.
Abstract: У статті подано ґрунтовний аналіз проблеми профорієнтаційної діяльності в системі довузівської підготовки. Розкрито важливу роль профорієнтаційної роботи в довузівській підготовці. Підкреслено важливість свідомого вибору майбутньої професії для випускників та старшокласників ЗНЗ. Схарактеризовано та уточнено поняття «професійна орієнтація». Зазначено основні складові профорієнтаційної роботи. Доведено необхідність профорієнтаційної роботи серед старшокласників. Висвітлено досвід профорієнтаційної діяльності у часи УРСР. Систематизовано періоди становлення та розвитку вітчизняної профорієнтаційної роботи в Україні. Запропоновано ввести спецкурс у навчальному процесі старшокласників ЗНЗ.
The article contains a detailed analysis of the career-oriented activities in the pre-university preparation. The important role of career guidance in the pre-university preparation is revealed. The importance of conscious choice of future profession for graduates of high school and secondary school is emphasized. The author has determined and specified concept of "professional orientation". In the article are outlined the components of career guidance, the necessity of career guidance among the high school students, the experience of proforfientation in the times of Ukrainian SSR. The author also systematized the periods of the formation and development of national vocational work in Ukraine. The article also proposes to introduce a special course for the seniors in the learning process school.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42334
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.