Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42070
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дробот, Ольга Вячеславівна | - |
dc.contributor.author | Drobot, Olga | - |
dc.contributor.author | Бойченко, Микита | - |
dc.contributor.author | Boichenko, Mykyta | - |
dc.contributor.author | Синчук, Вероніка | - |
dc.contributor.author | Synchuk, Veronika | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-02T07:53:05Z | - |
dc.date.available | 2020-04-02T07:53:05Z | - |
dc.date.issued | 2020-03-20 | - |
dc.identifier.citation | Дробот О.В. Когнітивний підхід до моделювання навчального простору під час вивчення дисципліни «Психосемантика» / О.В. Дробот, М. Бойченко, В. Синчук // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 61 – 63 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42070 | - |
dc.description.abstract | У системі професійної підготовки майбутніх фахівців важливим є використання найбільш ефективних підходів до моделювання навчального простору та пошуку форм викладання, які повною мірою будуть відповідати специфіці курсу та вимогам до особистості професіонала у швидкозмінних реаліях сучасного ринку праці. Курс «Психосемантика» насамперед спрямований на формування ключових компетентностей майбутніх практичних психологів, серед яких: комунікативна, загальнокультурна та міжкультурна, соціальна, операціональна (О. Дробот, 2019). Його специфіка полягає у формуванні у здобувачів вищої освіти системного бачення світу у психосемантичному просторі, що вимагає не тільки засвоєння понятійної бази дисципліни, а й особливого розуміння процесів смислоутворення, побудови індивідуальних значень та особистісних смислів у професійній свідомості майбутнього практичного психолога. Це висуває підвищені вимоги до побудови навчального процесу. | uk_UA |
dc.description.abstract | A cognitive approach to modeling the educational space during the study «Psychosemantic» discipline is considered. The specificity of «Psychosemantic» course and practical psychologists training are determined. A learning model based on the cognitive load theory is described. Practice application of the cognitive load theory: «effects», principles and strategies in modeling the educational space in the «Psychosemantic» course is analyzed. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | психосемантика | uk_UA |
dc.subject | когнітивний підхід | uk_UA |
dc.subject | когнітивна психологія | uk_UA |
dc.subject | теорія когнітивного навантаження | uk_UA |
dc.subject | psychosemantics | uk_UA |
dc.subject | cognitive approach | uk_UA |
dc.subject | cognitive psychology | uk_UA |
dc.subject | theory of cognitive load | uk_UA |
dc.title | Когнітивний підхід до моделювання навчального простору під час вивчення дисципліни «Психосемантика» | uk_UA |
dc.title.alternative | А cognitive approach to modeling the learning space in “Psychosemantics” | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.1 | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дробот О.В., Бойченко М., Синчук Н..pdf | 407.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.