Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42070
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДробот, Ольга Вячеславівна-
dc.contributor.authorDrobot, Olga-
dc.contributor.authorБойченко, Микита-
dc.contributor.authorBoichenko, Mykyta-
dc.contributor.authorСинчук, Вероніка-
dc.contributor.authorSynchuk, Veronika-
dc.date.accessioned2020-04-02T07:53:05Z-
dc.date.available2020-04-02T07:53:05Z-
dc.date.issued2020-03-20-
dc.identifier.citationДробот О.В. Когнітивний підхід до моделювання навчального простору під час вивчення дисципліни «Психосемантика» / О.В. Дробот, М. Бойченко, В. Синчук // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 61 – 63uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42070-
dc.description.abstractУ системі професійної підготовки майбутніх фахівців важливим є використання найбільш ефективних підходів до моделювання навчального простору та пошуку форм викладання, які повною мірою будуть відповідати специфіці курсу та вимогам до особистості професіонала у швидкозмінних реаліях сучасного ринку праці. Курс «Психосемантика» насамперед спрямований на формування ключових компетентностей майбутніх практичних психологів, серед яких: комунікативна, загальнокультурна та міжкультурна, соціальна, операціональна (О. Дробот, 2019). Його специфіка полягає у формуванні у здобувачів вищої освіти системного бачення світу у психосемантичному просторі, що вимагає не тільки засвоєння понятійної бази дисципліни, а й особливого розуміння процесів смислоутворення, побудови індивідуальних значень та особистісних смислів у професійній свідомості майбутнього практичного психолога. Це висуває підвищені вимоги до побудови навчального процесу.uk_UA
dc.description.abstractA cognitive approach to modeling the educational space during the study «Psychosemantic» discipline is considered. The specificity of «Psychosemantic» course and practical psychologists training are determined. A learning model based on the cognitive load theory is described. Practice application of the cognitive load theory: «effects», principles and strategies in modeling the educational space in the «Psychosemantic» course is analyzed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпсихосемантикаuk_UA
dc.subjectкогнітивний підхідuk_UA
dc.subjectкогнітивна психологіяuk_UA
dc.subjectтеорія когнітивного навантаженняuk_UA
dc.subjectpsychosemanticsuk_UA
dc.subjectcognitive approachuk_UA
dc.subjectcognitive psychologyuk_UA
dc.subjecttheory of cognitive loaduk_UA
dc.titleКогнітивний підхід до моделювання навчального простору під час вивчення дисципліни «Психосемантика»uk_UA
dc.title.alternativeА cognitive approach to modeling the learning space in “Psychosemantics”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.1uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дробот О.В., Бойченко М., Синчук Н..pdf407.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.