Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41917
Название: Сучасні тенденції інноваційного розвитку освіти постіндустріальної, інформаційної, соціальної держави
Авторы: Сердюк, Н.А.
Ключевые слова: інноваційний розвиток освіти
інформаційна держава
соціальна держава
Дата публикации: 28-фев-2020
Издательство: Тернопіль: Вектор
Библиографическое описание: Сердюк Н.А. Сучасні тенденції інноваційного розвитку освіти постіндустріальної, інформаційної, соціальної держави / Н.А. Сердюк // Інноваційний розвиток правової науки в умовах модернізації суспільства: [матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 28 лютого 2020 р.]. Том 1. – Тернопіль: Вектор, 2020. – С. 114-116.
Краткий осмотр (реферат): Сучасні держави, які вступили у постіндустріальну епоху визначаються новою якістю життя, що вимірюється послугами, які стають доступними для всіх. Постіндустріальна держава базується на нових принципах соціально-технологічної організації і новому способі життя, воно витісняє індустріальну систему, так само, як остання колись витіснила аграрну. За теорією Д. Белла, вимоги нового способу життя концентруються навколо двох сфер, які є фундаментальними для цього способу життя, як здоров’я і освіта.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41917
Располагается в коллекциях:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри теорії та історії держави і права



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.