Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41870
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛузік, Ельвіра Василівна-
dc.contributor.authorLuzik, Elvira-
dc.contributor.authorЛузик, Эльвира Васильевна-
dc.contributor.authorАкмалдінова, Вікторія Євгенівна-
dc.contributor.authorAkmaldinova, Viktorya-
dc.contributor.authorАкмалдинова, Виктория Евгеньевна-
dc.date.accessioned2020-03-23T08:41:00Z-
dc.date.available2020-03-23T08:41:00Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationЛузік Е. Формування готовності майбутнього фахівця з авіаційних транспортних технологій до професійної діяльності як психолого-педагогічна проблема / Е. Лузік, В. Акмалдінова // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К.: Національний авіаційний університет, 2019. – Вип. 2(15). – С. 52-60uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41870-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання теоретико-методичних основ формування готовності до професійної діяльності як педагогічної проблеми: поняття готовності до здійснення діяльності, види готовності, структуру готовності; види та поняття професійної діяльності. Розкрито питання ключових компетенцій майбутніх інженерів з авіаційних транспортних технологій. Здатність системи освіти задовольнити потреби особистості та суспільства у високоякісних освітніх послугах визначає внутрішній та духовний розвиток країни. Але вирішення питання формування принципово нових знань, їх використання в цілях розвитку суспільства, а також подальшого удосконалення, неможливе без розробки механізмів формування інноваційної політики вищої школи. Недостатня концептуальна сформованість методологічних основ і механізмів професійної підготовки спеціалістів з авіаційних транспортних технологій все більше створює суперечності щодо об’єктивних потреб ринку праці у відповідних фахівцях, здатних сприймати нові знання, нові види і форми діяльності, здатних до постійного саморозвитку та професійного росту. Розглянуто питання формування інженерної освіти майбутніх інженерів з авіаційних транспортних технологій, що представляє собою основу наукової думки в різних галузях технічних знань.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with issues concerning theoretical and methodological fundamentals of forming the readiness for professional activity as a pedagogical problem, which involves the meaning readiness for professional activity, kinds of readiness, its structure, the professional activity essence and characteristics. Key competences of the future engineers in the field of air transport technologies. The ability of the education system to meet the demand of the individual and society for high-quality educational services determines the internal and spiritual development of the country. However, the solution of the problem of forming fundamentally new knowledge to implement it in the development of society, as well as further knowledge deepening and advancement is impossible without improving the mechanisms for developing and shaping innovative higher education policy. Insufficient conceptual formation of methodological bases and mechanisms of professional training of aviation transport specialists results in still more controversy regarding the objective demand for relevant specialists labor market, capable of perceiving new knowledge, new types and forms of activity, ready for continuous self-development and professional growth. The question of forming the engineering education specialization of future engineers in the field of air transport technologies is considered, which represents the basis of scientific thought in various areas of technical knowledge.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectвиди професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectформування готовностіuk_UA
dc.subjectфахівець з авіаційних транспортних технологійuk_UA
dc.subjectінноваційна політикаuk_UA
dc.subjectнаукоємні галузіuk_UA
dc.subjectkinds of professional activityuk_UA
dc.subjectreadiness for professional activityuk_UA
dc.subjectformation of the readinessuk_UA
dc.subjectspecialist in air transport technologiesuk_UA
dc.subjectinnovation policyuk_UA
dc.subjectscience-intensive industryuk_UA
dc.subjectвиды профессиональной деятельностиuk_UA
dc.subjectготовность к профессиональной деятельностиuk_UA
dc.subjectформирование готовностиuk_UA
dc.subjectспециалист по авиационным транспортным технологиямuk_UA
dc.subjectинновационная политикаuk_UA
dc.subjectнаукоемкие отраслиuk_UA
dc.titleФормування готовності майбутнього фахівця з авіаційних транспортних технологій до професійної діяльності як психолого-педагогічна проблемаuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the future air transport technologies specialists’ readiness for professional activity as the psychological and pedagogical problemuk_UA
dc.title.alternativeФормирование готовности будущего специалиста по авиационным транспортным технологиям к профессиональной деятельности как психолого-педагогическая проблемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.013.77:629.7uk_UA
dc.identifier.doi10.18372/2411-264X.15.14402-
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Е. Лузік, В. Акмалдінова.pdf396.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.