Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41861
Название: Апаратно-програмний комплекс дослідження цілісності даних ГНСС.
Авторы: Орел, Іван Сергійович
Ключевые слова: дипломна робота
прогнозування
навігація
аеронавігація
Дата публикации: фев-2020
Издательство: Національний авіаційний університет.
Краткий осмотр (реферат): В теперішній час більшість користувачів висувають доволі високі вимоги до точності і забезпечення цілісності навігаційних визначень. Ці вимоги не можуть бути задовільнені на основі окремого функціонування систем ГЛОНАСС, GPS, Galileo або Beidou. Також не достатньо внутрішніх ресурсів цих систем для розв’язання задачі забезпечення цілісності даних в режимі реального часу. Наприклад, в системі ГЛОНАСС признак несправності з’являється в неоперативній інформації навігаційних повідомлень (альманах системи) усіх супутників не пізніше ніж через 16 годин після появи несправності Признак несправності супутника передається користувачу у складі оперативної інформації навігаційного повідомлення не пізніше ніж через 1 хвилину. У зв’язку з цим виникає необхідність проведення зовнішнього моніторингу «цілісності системи». Під «цілісністю системи» розуміється здатність системи інформувати споживачів своїх послуг про погіршення точності навігаційних визначень. Останнім часом одержали широке розповсюдження системи функціональних доповнень. Ці системи діляться на наступні групи: широкозонні (WAAS, EGNOS, MSAS, GAGAN, СДКМ), регіональні (GRAS), локальні (LAAS). Задачею користувача після одержання результатів оперативного моніторингу (оцінок помилок вимірювання псевдо відстаней) є прийняття рішення, включати або ні вимірювання відносно даного супутника в обробку, і якщо включати, то з яким ваговим коефіцієнтом. Користувач може виконувати методи автономного контролю цілісності (Receiver Autonomous Integrity Monitoring - RAIM). Задача методів автономного контролю цілісності – виявлення та виключення вимірів з аномальними помилками виходячи з передумови, що з усіх наявних вимірювань на даний момент часу, лише одне може містити аномальну помилку. Розв’язання задачі вимагає надлишковості сигналів навігаційних супутників та сприятливої відносної геометрії сузір’я супутників і користувача. Вагомою перевагою будь-якого метода RAIM є його оперативність, оскільки якість вимірювань оцінюється безпосередньо перед їх включенням в обробку. Алгоритми системи зовнішнього моніторингу цілісності вільні від тих обмежень, які накладаються на методи RAIM. Проте недолік зовнішнього моніторингу пов'язаний з його обмеженою оперативністю. Так, згідно стандарту SBAS, між моментом виявлення аномалії і моментом доведення інформації про це до користувача може пройти до 6 секунд. У зв’язку з невпинним зростанням авіаційного трафіку як в комерційних так і державних аспектах з’являється потреба у підвищенні пропускної спроможності на маршрутах та в зонах аеродрому. Існуючі засоби навігації та управління повітряним рухом(УПР), засновані на традиційних принципах, мають ряд суттєвих недоліків й обмежень.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році" . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Погурельський Олексій Сергійович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41861
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аеронавігаційних систем

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_272_Орел І.С..docx5.85 MBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.