Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41642
Title: Удосконалення політики ціноутворення товариство з обмеженою відповідальністю «Краснолиманське» з урахуванням світового досвіду
Other Titles: Improvement of pricing policy of limited liability company Krasnolimanske in the light of world experience
Совершенствование политики ценообразования общество с ограниченной ответственностью «Краснолиманская» с учетом мирового опыта
Authors: Сирота, Оксана Михайлівна
Keywords: цінова політика
конкурентоспроможність на ринку
дипломна робота
формування цінової політики
Issue Date: 25-Feb-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Актуальність теми. В умовах ринкової економіки комерційний успіх будь-якого підприємства залежить від правильно обраної стратегії і тактики ціноутворення на товари та послуги. Суть цілеспрямованої цінової політики полягає в тому, щоб встановлювати на товари та послуги фірми такі ціни, і так варіювати ними в залежності від позиції на ринку, щоб заволодіти його деякою часткою, забезпечити запланований об‘єм прибутку та вирішувати інші оперативні та стратегічні задачі. При визначеній загальній ціновій політиці окремі рішення (взаємозв‘язок цін на товари та послуги в рамках асортименту, використання спеціальних знижок та зміна цін, співвідношення власних цін, та цін конкурентів) пов‘язуються в інтегровану систему. Отже, при недостатньо правильно сформованій ціновій політиці, підприємство не зможе досягти намічених цілей, тому цьому питанню необхідно приділяти особливу увагу. Для України видобуток вугілля має пріоритетне значення, але через кризові явища в економіці держава не в змозі фінансово забезпечити вугледобувні підприємства. Таке становище зумовлене розгортанням війни на сході України, де на окупованому Донбасі видобувалося майже 50% всього українського вугілля, при цьому 100% основного джерела ТЕС – антрациту. Окрім того третина вугледобувних підприємств мають державну форму власності, які переважно мають складні гірничо-геологічними умовами розробки є малопотужними, нерентабельними та знаходяться на державній дотації. Таким чином, Україна стала енергозалежною. Кожного року вона змушена збільшувати валютні витрати на імпорт кам’яного вугілля.
Actuality of theme. In a market economy, the commercial success of any business depends on the right strategy and pricing tactics for goods and services. The purpose of a purposeful pricing policy is to set such prices for the goods and services of the firm, and so vary them according to the position in the market, to gain some of it, to provide the planned amount of profit and to solve other operational and strategic tasks. With a defined common pricing policy, individual decisions (the relationship of prices for goods and services within the range, the use of special discounts and changes in prices, the ratio of own prices and prices of competitors) are integrated into an integrated system. Therefore, if the pricing policy is not properly formed, the company will not be able to achieve its intended goals, so this issue needs to be given special attention. Coal production is a priority for Ukraine, but due to the crisis in the economy, the state is not able to financially provide coal mines. This situation is caused by the deployment of war in eastern Ukraine, where occupied Donbass produced almost 50% of all Ukrainian coal, with 100% of the main source of thermal power plants - anthracite. In addition, one-third of coal-mining enterprises are state-owned, with predominantly complex mining and geological conditions of development being low-power, unprofitable, and subsidized. Thus, Ukraine became energy dependent. Each year, it is forced to increase its foreign exchange spending on coal imports.
Актуальность темы. В условиях рыночной экономики коммерческий успех любого предприятия зависит от правильно выбранной стратегии и тактики ценообразования на товары и услуги. Суть целенаправленной ценовой политики заключается в том, чтобы устанавливать на товары и услуги фирмы такие цены и так варьировать ими в зависимости от позиции на рынке, чтобы завладеть его некоторой долей, обеспечить намеченный объем прибыли и решать другие оперативные и стратегические задачи. При определенной общей ценовой политике отдельные решения (взаимосвязь цен на товары и услуги в рамках ассортимента, использование специальных скидок и изменение цен, соотношение собственных цен, и цен конкурентов) связываются в интегрированную систему. Следовательно, при недостаточно правильно сложившейся ценовой политике, предприятие не сможет достичь намеченных целей, поэтому этому вопросу необходимо уделять особое внимание. Для Украины добыча угля имеет приоритетное значение, но за кризисных явлений в экономике государство не в состоянии финансово обеспечить угледобывающие предприятия. Такое положение обусловлено развертыванием войны на востоке Украины, где оккупированном Донбассе добывалось около 50% всего украинского угля, при этом 100% основного источника ТЭС - антрацита. Кроме того треть угледобывающих предприятий имеют государственную форму собственности, преимущественно имеют сложные горно-геологическими условиями разработки являются маломощными, нерентабельными и находятся на государственной дотации. Таким образом, Украина стала энергозависимой. Каждый год она вынуждена увеличивать валютные расходы на импорт каменного угля.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020 р.р. навчальному році" . Керівник проекту: проф., д.е.н., Марченко Валентина Миколаївна
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41642
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2020_073_Сирота О..pdfДипломна робота1.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.