Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41029
Назва: Професійна підготовка фахівців з маркетингу у коледжах
Інші назви: Профессиональная подготовка специалистов с маркетингу в колледжах
Professional Training of Marketing Specialists in Colleges
Автори: Селезень, Ганна Василівна
Селезень, Анна Васильевна
Selezen, Hanna
Ключові слова: готовність фахівці з маркетингу до професійної діяльності
фахівці з маркетингу
організаційно-педагогічні умови
модель професійної підготовки
педагогічні технології
readiness of marketing specialist for professional activity
marketing specialists
organizational and pedagogical conditions
pedagogical technology
professional training model
Дата публікації: 24-січ-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Селезень Г. В. Професійна підготовка фахівців з маркетингу у коледжах. – Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (01 Освіта / Педагогіка). – Національний авіаційний університет. – Київ, 2020. – 285 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування готовності фахівців з маркетингу до професійної діяльності. У дисертації визначено та розкрито зміст, структуру процесу професійної підготовки фахівців з маркетингу у коледжах; визначено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування готовності фахівців з маркетингу до професійної діяльності; розроблено структурно-функціональну модель процесу професійної підготовки фахівців з маркетингу у коледжах та експериментально підтверджено її ефективність; уточнено зміст поняття «готовність до професійної діяльності фахівців з маркетингу»; визначено критерії, показники та рівні сформованості готовності фахівців з маркетингу до професійної діяльності.
Диссертационное исследование посвящено проблеме формирования готовности специалистов с маркетинга к профессиональной деятельности. В диссертации определены и раскрыты содержание, структуру процесса профессиональной подготовки специалистов с маркетинга в колледжах; определено, теоретически обосновано и экспериментально проверены организационно-педагогические условия формирования готовности специалистов с маркетинга к профессиональной деятельности; разработана структурно-функциональная модель процесса профессиональной подготовки специалистов по маркетингу в колледжах и экспериментально подтверждено ее эффективность; уточнено содержание понятия «готовность к профессиональной деятельности специалистов с маркетинга»; определены критерии, показатели и уровни сформированности готовности специалистов с маркетинга к профессиональной деятельности.
The thesis is dedicated to the problemof readiness formation of marketing specialists for professional activity. The thesis outlines the content and structure of the process of professional training of marketing specialists in colleges; provides scientific substantiation of organizational and pedagogical conditions and develops a structural and functional model of the process of professional training of marketing specialists in colleges. Effectiveness of the experimental model and improved methods of forming readiness of marketing specialists for professional activity have been proved. The thesis clarifies the essence and meaning of the notion "readiness of marketing specialist for professional activity"; defines its component structure. Criteria, indicators and levels of the studied phenomenon have been concretized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41029
Розташовується у зібраннях:Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради К 26.062.15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.