Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41025
Назва: Переклад англомовної педагогічної термінології у компаративних дослідженнях
Автори: Мельник, Наталія Іванівна
Ключові слова: педагогічна наука
педагогічна термінологія
переклад
компаративче дослідження
Дата публікації: 2019
Видавництво: Іншомовна підготовка працівників правоохоронних органів і сектору безпеки: Матер. ІІІ Міжн. наук.-практ. конф. (Київ, 27 березня 2019 р.) – Київ: Національна академія прокуратури України, 2019. – С. 102-105.
Короткий огляд (реферат): Розвиток сучасної вітчизняної педагогічної науки великою мірою пов'язаний із євроінтеграційними процесами освітніх ланок на всіх рівнях. Основними причинами такої інтеграції є, насамперед, потреба у оновленні змісту, форм, методів та засобів професійної підготовки фахівців різних галузей. У зв’язку з цим в останні десятиліття активізувалась компаративні дослідження українських науковців, особливо в педагогічній галуз, оскільки професійна підготовка педагогів та фахівців вищої школи у Європі впродовж останніх десятиліть є цінним джерелом для ґрунтовного аналізу, раціонального і всебічного осмислення та належна оцінка запозичення такого досвіду багатьма країнами світу в умовах формування єдиного світового освітнього простору. З огляду на це, зазначене є особливо важливим для оновлення сучасної вищої педагогічної школи України і розв'язання актуальних питань її теперішнього та майбутнього.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41025
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.Мельник Н.І._Юракад.pdfтези конференції172.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.