Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41022
Название: Особливості інтерпретації українською мовою педагогічної термінології ЄС
Авторы: Мельник, Наталія Іванівна
Гармаш, Тетяна Андріївна
Ключевые слова: професійна підготовка
педагогічна термінологія
переклад
Дата публикации: 12-мар-2019
Издательство: Теоретичні та прикладні аспекти перекладу, психології, світової літератури та викладання іноземних мов : Матер. ІІІ Міжвуз. Наук.-практ. конф. (м. Київ, 12 березня 2019 року). – Київ: КиМУ, 2019. – С. 116-123.
Краткий осмотр (реферат): Активні процеси інтеграції України у європейський економічний, суспільно-політичний, освітній простори формують нові тенденції у різних сферах життя кожного громадянина держави та сприяють зорієнтованості особистості на розширення міжкультурної комунікації та партнерства. Основними агентами впливу та актуалізації такого співробітництва виступають, насамперед, представники освітянської сфери, а саме, науковці та дослідники, які здійснюють компаративні дослідження.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41022
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12.Мельник_Н_І_Гармаш_Т_А_КиМУ.pdfСтаття171.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.