Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40771
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартинюк, Олексій Ростиславович-
dc.contributor.authorРадько, Олег Віталійович-
dc.contributor.authorГончаренко, Євген Володимирович-
dc.date.accessioned2019-12-13T07:42:15Z-
dc.date.available2019-12-13T07:42:15Z-
dc.date.issued2019-03-
dc.identifier.citationМартинюк, О.Р. Оцінювання ризику в системі забезпечення безпеки польотів державної авіації України / О.Р. Мартинюк, О.В. Радько, Є.В. Гончаренко // Сучасні інформаційні технології у сфері безпеки та оборони. – К.: НУОУ, 2019. – № 1(34). – С. 155-160.uk_UA
dc.identifier.otherDOI:10.33099/2311-7249/2019-34-1-155-160-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40771-
dc.description.abstractНа даний час командир авіаційної частини приймає рішення на проведення польотів в умовах невизначеності. Відсутність повної вхідної інформації змушує його спиратись на власний досвід та інтуїцію. При цьому існуюча нормативна база не вимагає від особи, яка приймає рішення, проведення оцінювання ризиків щодо реалізації прийнятого рішення для забезпечення безпеки польотів. І як наслідок,якість рішення цілком залежить від компетентності і досвіду особи, яка його приймає. В статті розглядається можливість імплементації підходів теорії ризиків до системи забезпечення безпеки польотів державної авіації. Запропоновано алгоритм прийняття рішення на основі оцінювання ризику. Проведено аналіз методів, що застосовуються в цивільній авіації для оцінювання ризику. Розглянуто доцільність їх застосування для умов діяльності державної авіації. Для вирішення задач оцінювання ризику безпеки польотів державної авіації України запропоновано використовувати поєднання методів Байєсівського аналізування, методу Показників (індексів) ризику та Матрицю “наслідок/ймовірність” розмірністю 5x5uk_UA
dc.description.abstractВ данное время командир авиационной части принимает решение на проведение полетов в условиях неопределенности. Отсутствие полной входной информации вынуждает его опираться на собственный опыт и интуицию. При этом существующая нормативная база не требует от лица, принимающего решение, проведения оценивания рисков относительно реализации принятого решения для обеспечения безопасности полетов. И как следствие, качество решения полностью зависит от компетентности и опыта лица, которое его принимает. В статье рассматривается возможность имплементации подходов теории рисков к системе обеспечения безопасности полетов государственной авиации. Предложен алгоритм принятия решения на основании оценивания риска. Проведен анализ методов, которые применяются в гражданской авиации для оценивания риска. Рассмотрена целесообразность их применения для условий деятельности государственной авиации. Для решения задач оценивания риска безопасности полетов государственной авиации Украины предложено использовать сочетание методов Байесовского анализа, метода Показателей (индексов) риска и Матрицу “следствие/вероятность” размерностью 5x5.uk_UA
dc.description.abstractThe commander of the aviation unit makes a decision to conduct flights in conditions of uncertainty. Lack of full input information makes him rely on his own experience and intuition. In this case, the existing regulatory framework does not require the decision maker to carry out risk assessment in relation to the implementation of the decision on the safety of flights. And as a result, quality of decision fully depends on a competence and experience of decision maker. The article considers the possibility of implementation of the theory of risks approaches in the system of ensuring safety of flights of state aviation. A decision-making algorithm based on risk assessment is proposed. The analysis of methods used in civil aviation for risk assessment is carried out. The expediency of their application for conditions of state aviation activity is considered. In order to solve the tasks of assessing the safety risks of state aviation of Ukraine it is proposed to use a combination of Bayesian analysis method, the method of Risk Indicators and the 5x5 hazard/frequency matrix method.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет оборони України імені Івана Черняховського, Київ, Українаuk_UA
dc.subjectзабезпечення безпеки польотівuk_UA
dc.subjectтеорія ризиківuk_UA
dc.subjectдержавна авіаціяuk_UA
dc.titleОцінювання ризику в системі забезпечення безпеки польотів державної авіації Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc347.822.4-
Appears in Collections:Наукові статті кафедри машинознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_СІТ_1(34)_2019.pdfСтаття329.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.