Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40707
Назва: Тенденції розвитку електронного бізнесу в Україні
Автори: Марсак, Єлизавета Андріївна
Марсак, Елизавета Андреевна
Marsak, Yelyzaveta Andriivna
Ключові слова: електронний бізнес
електронна комерція
електронний маркетинг
електронна реклама
електронний рекрутинг
Дата публікації: 7-лис-2019
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Вектори розвитку науки і бізнесу в глобальному середовищі: тренди та перспективи : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. — Т. : Терноп. нац. екон. ун-т, 2019. — С. 367–369.
Короткий огляд (реферат): Сучасні люди є представниками інформативного суспільства, яке не уявляє своє існування без інформаційних технологій та всіх інших переваг, що пропонує світова «павутина». Така тенденція не могла не вплинути на розвиток світової економіки і слугувала появі нових видів підприємницької діяльності, що безпосередньо пов’язані з мережею інтернет. До яскравих представників якої можна віднести електронний бізнес (або електронну комерцію).
Опис: Науковий керівник — к.е.н., доц. Білявський В.М.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40707
ISBN: 978-617-7793-18-1
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk ТНЕУ 07.11.2019-сторінки-367-369.pdfТези, подані у видавництво290 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.