Навчально-методичний комплекс дисципліни «Етика бізнесу»

Abstract

Метою викладання дисципліни є формування у студентів сучасного мислення та спеціальних знань у галузі менеджменту підприємницької діяльності в цілому та етики бізнесу зокрема, розкриття сучасних наукових концепцій, понять, методів та технологій підвищення ефективності управління бізнесом завдяки правильному використанню менеджерами різних рівнів філософських та етичних принципів ведення бізнесу та створення цілісної системи соціально-психологічного управління бізнес-процесами конкретного підприємства.
The purpose of the course is to develop students' modern thinking and special knowledge in the field of business management in general and business ethics in particular, to discover modern scientific concepts, concepts, methods and technologies to improve the effectiveness of business management through the proper use of philosophical and ethical principles of doing business by managers and creation of a comprehensive system of social and psychological management of business processes of a particular enterprise.
Целью преподавания дисциплины является формирование у студентов современного мышления и специальных знаний в области менеджмента предпринимательской деятельности в целом и этики бизнеса в частности, раскрытие современных научных концепций, понятий, методов и технологий повышения эффективности управления бизнесом благодаря правильному использованию менеджерами различных уровней философских и этических принципов ведения бизнеса и создание целостной системы социально-психологического управления бизнес-процессами конкретного предприятия.

Description

Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - вивчення термінологічної бази з етики та філософії бізнесу; - обґрунтування ролі бізнесменів та менеджерів в системі менеджменту підприємницької діяльності; - вивчення принципів соціальної відповідальності бізнесу; - формування вмінь щодо планування та організації коректних ділових стосунків між підприємцями зокрема та між бізнесом і суспільством в цілому; - обґрунтування вибору форм і методів морального впливу на контрагентів, конкурентів та на підлеглих; - вивчення форм психологічного контролювання та регулювання бізнесової діяльності; - формування кодексу етичної діяльності бізнесмена.

Keywords

концепції етики бізнесу, етика і теорія бізнесу, етика підприємництва, проблеми мікроетики

Citation