Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39827
Название: | Дослідження методів зменшення теплової помітності літальних апаратів |
Другие названия: | Research into methods of reducing of thermal noticeable nests of aircraft Исследование методов уменьшения тепловой заметности летательных аппаратов |
Авторы: | Кулик, Микола Сергійович Ластівка, Іван Олексійович Греков, Павло Іванович Капітанчук, Костянтин Іванович Kapitanchyk, Kostiantyn |
Ключевые слова: | літальний апарат теплова помітність газовий ежектор конструктивні параметри aircraft thermal sensibility gas ejector constructive parameters летательный аппарат тепловая заметность газовый эжектор конструктивные параметры |
Дата публикации: | 15-мар-2008 |
Издательство: | Вінницький аграрний університет |
Библиографическое описание: | Капітанчук, К.І. Дослідження методів зменшення теплової помітності літальних апаратів / М.С. Кулик, О.Г Ластівка, П.І. Греков, К.І. Капітанчук // Промислова гідравліка і пневматика. – 2008. – №1(19). – C. 46-50. |
Краткий осмотр (реферат): | Газові ежектори є ефективним елементом системи «двигун-літальний апарат», який може забезпечити значне зниження температури вихлопних газів, тобто знизити теплову помітність літального апарату.
Втрати повного тиску в складають до 2%. Вони суттєво залежать від необхідної величини коефіцієнта ежекції, параметрів на вході або на виході з ежектора. При виборі конструктивних параметрів газового ежектора і його розрахунку необхідно користуватися його узагальненими характеристиками. Це обумовлено тим, що один і той же ежектор може працювати на різних режимах і при різних співвідношеннях початкових параметрів газу. Gas ejectors are an effective element of the "engine-aircraft" system, which can provide a significant reduction in the temperature of the exhaust gases, that is, to reduce the thermal sensibility of the aircraft. Loss of full pressure in the gas ejector is up to 2%. They essentially depend on the required value of the coefficient of the ejection, the parameters at the input or at the outlet of the ejector. When choosing the design parameters of a gas ejector and its calculation it is necessary to use its generalized characteristics. This is due to the fact that the same ejector can operate in different modes and at different ratios of the initial gas parameters. Газовые эжекторы является эффективным элементом системы «двигатель-летательный аппарат», который может обеспечить значительное снижение температуры выхлопных газов, то есть снизить тепловую заметность летательного аппарата. Потери полного давления в газовом эжекторе составляют до 2%. Они существенно зависят от требуемой величины коэффициента эжекции, параметров на входе или на выходе из эжектора. При выборе конструктивных параметров газового эжектора и его расчета необходимо пользоваться его обобщенными характеристиками. Это обусловлено тем, что один и тот же эжектор может работать на различных режимах и при различных соотношениях начальных параметров газа |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39827 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Промислова гідравлика - 2008.pdf | Основна стаття | 642.44 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.