Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39803
Назва: До питання застосування газових ежекторів для вентиляції підкапотного простору літальних апаратів
Автори: Греков, Павло Іванович
Капітанчук, Костянтин Іванович
Козлов, Володимир Вікторович
Терещенко, Юрій Юрійович
Kapitanchuk, Kostiantyn
Ключові слова: літальний апарат
підкапотний простір
вентиляція
газовий ежектор
aircraft
underpack space
ventilation
gas ejector
летательный аппарат
подкапотное пространство
вентиляция
газовый эжектор
Дата публікації: 19-кві-2011
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Капітанчук, К.І. До питання застосування газових ежекторів для вентиляції підкапотного простору літальних апаратів / П.І. Греков, К.І. Капітанчук, В.В. Козлов та ін. // Енергетичні установки. Матеріали Х Міжнар. наук.-тех. конф. «АВІА-2011», 19-21 квітня 2011 року, м. Київ: – К.: НАУ. – 2011. – Т.2. – С. 11.33-11.36.
Серія/номер: Секция 11. Енергетичні установки;
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті шляхи забезпечення надійної вентиляції підкапотного простору літального апарату або контейнера ГТУ. Показано, що вирішення цієї проблеми можливо за рахунок використання ежекції повітря з підкапотного простору ГТД за рахунок енергії вихлопних газів, швидкісного напору або встановлення додаткових вентиляторів.Експериментальні дослідження показали, що застосування газових ежекторів є більш ефективним.
The article considers ways to provide reliable ventilation of the underwater space of an aircraft or GTU container. It is shown that the solution of this problem is possible due to the use of ejection of air from the underpopulated GTD space due to the energy of the exhaust gases, the speed of the head or the installation of additional fans. Experimental studies have shown that the use of gas ejectors is more effective
В статье рассмотрены пути обеспечения надежной вентиляции подкапотного пространства летательного апарата или контейнера ГТУ. Показано, что проблема решается путем применения эжекции воздуха из подкапотного пространства ГТД с помощью энергии выхлопных газов, скоростного напора или установки дополнительных вентиляторов.Экспериментальные исследования показали, что применение газовых эжекторов есть более эффективним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39803
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AVIA_2011_v2.pdfОсновна стаття1.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.