Психолого- педагогічний супровід дітей із розладами аутичного спектра
Loading...
Date
2019-04-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Діти із розладами аутичного спектра сприймають світ дещо по іншому, не так як решта їх однолітків: вони занурюються у свій власний світ, мало контактують з оточуючими, намагаються весь час триматись подалі від загальних забав та розваг. Їм неприємно, коли до них хтось доторкається або намагається постійно дивитись в очі (це сприймається дітьми як певний сигнал,що їм хочуть завдати шкоди). Як наслідок - вони здебільшого самоізолюються від соціуму. Саме через психолого - педагогічний супровід дітей із розладами аутичного спектра має на меті допомогти таким дітям налагодити стосунки із зовнішнім світом та скорегувати емоційну сферу.
При виборі методів, які сприяли б розслабленню дитини і допомагали б встановити довіру необхідно в першу чергу абстрагуватись від усіх збудників, що викликають стан занепокоєння у дитини. Серед психокорекційних технік можна виділити ігротерапію - як дієвий метод при роботі з дітьми із розладами аутичного спектра.
Description
Keywords
аутизм, діти з розладами аутичного спектра, психолого-педагогічний супровід, ігротерапія, психолог
Citation
Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 326-327