Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39229
Title: Психолого- педагогічний супровід дітей із розладами аутичного спектра
Authors: Фартушна, Світлана Олександрівна
Keywords: аутизм
діти з розладами аутичного спектра
психолого-педагогічний супровід
ігротерапія
психолог
Issue Date: 1-Apr-2019
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 326-327
Abstract: Діти із розладами аутичного спектра сприймають світ дещо по іншому, не так як решта їх однолітків: вони занурюються у свій власний світ, мало контактують з оточуючими, намагаються весь час триматись подалі від загальних забав та розваг. Їм неприємно, коли до них хтось доторкається або намагається постійно дивитись в очі (це сприймається дітьми як певний сигнал,що їм хочуть завдати шкоди). Як наслідок - вони здебільшого самоізолюються від соціуму. Саме через психолого - педагогічний супровід дітей із розладами аутичного спектра має на меті допомогти таким дітям налагодити стосунки із зовнішнім світом та скорегувати емоційну сферу. При виборі методів, які сприяли б розслабленню дитини і допомагали б встановити довіру необхідно в першу чергу абстрагуватись від усіх збудників, що викликають стан занепокоєння у дитини. Серед психокорекційних технік можна виділити ігротерапію - як дієвий метод при роботі з дітьми із розладами аутичного спектра.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39229
Appears in Collections:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фартушна.pdf183.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.