Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38337
Название: Роль та місце зони комфорту в процесі навчання та викладання іноземних мов
Авторы: Гундарєва, Валентина Олегівна
Ключевые слова: комфорт
викладання
мова
іноземний
Дата публикации: июл-2017
Издательство: Національний авіацийний університет
Краткий осмотр (реферат): Поняття «зона комфорту» стає все більш популярним за наших часів та згадується доволі часто в різних сферах та контексті. Мета даної статті – визначити роль та місце зони комфорту у процесі навчання та викладання іноземних мов. Зона комфорту — це певна психологічна оболонка, в якій людина відчуває себе найбільш впевнено, звично, безпечно, стабільно, передбачувано, має найменшу кількість проблем, які потребують вирішення, відчуває максимальний психологічний комфорт.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38337
Располагается в коллекциях:Тези конференцій кафедри іноземних мов



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.