Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38242
Назва: Державне управління освітніми змінами в Україні: теоретичні засади
Автори: Семенець-Орлова, Інна Андріївна
Ключові слова: Державне управління
Дата публікації: 2018
Видавництво: ЮСТОН
Бібліографічний опис: Семенець-Орлова І. А. Державне управління освітніми змінами в Україні: теоретичні засади. Монографія. – К.: ЮСТОН, 2018. – 420 с.
Короткий огляд (реферат): Монографія окреслює теоретичні засади державного управління освітніми зміна-ми, можливості застосування сучасних теорій освітніх змін у стратегічному плануван-ні, програмуванні, моделюванні, проектуванні процесів реформування освіти в сучас-ній Україні. У книзі аналізується освітня зміна як вид соціальної зміни. Розкрито процесуальні аспекти освітніх змін, технології формування силового поля підтримки змін та попере-дження супротиву впровадженню освітніх перетворень. Узагальнені напрямки онов-лення нормативної бази галузі освіти з метою забезпечення гарантій реалізації консти-туційного права людини на освіту, що здійснюється за допомогою системи державного управління у сфері освіти. Розглянуті актуальні напрямки освітніх перетворень у роз-винених країнах світу, запропоновані шляхи адаптації кращого зарубіжного досвіду реформування освіти в Україні. Монографія розрахована на слухачів, аспірантів та докторантів, науково-педаго-гічних та наукових працівників, державних службовців та керівників у системі освіти, громадських активістів, які цікавляться питаннями впровадження освітніх змін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38242
ISBN: 978-617-7361-48-9
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семенець-ОрловаІА_.pdfМонографія2.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.