Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37106
Название: DIFFERENTIATED APPROACH TO FOREIGN LANGUAGE LEARNING
Авторы: Коваленко, Ольга Олександрівна
Конопляник, Леся Миколаївна
Ключевые слова: differentiated instruction
Дата публикации: 2018
Издательство: НПУ ім. М. Драгоманова
Краткий осмотр (реферат): The article is devoted to the problem of implementation of differentiated instruction of foreign languages at higher educational institutions. The authors substantiate the principles of differentiated instruction as an educational technology for training future specialists of technical speciality, forms and means of differentiated instruction, pay attention to some special features of applying differentiated instruction in ESP classes; and characterize teaching methods and ways that can be used when learning a profession-oriented foreign language. The article points out the differences between the individualization and differentiation, lists the advantages of the differentiated approach of teaching students of higher educational institutions in the process of studying a foreign language.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37106
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kovalenko, Konoplianyk_article.pdf213.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.