Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35572
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГальченко, С.М.-
dc.date.accessioned2018-07-03T19:45:13Z-
dc.date.available2018-07-03T19:45:13Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35572-
dc.description.abstractРозроблено методику визначення моменту, місця та степені виникнення раптового пошкодження зовнішнього обводу крила літака у польоті шляхом непрямої реєстрації зміни місцевих сил і моментів в місцях виникнення раптового пошкодження, а також визначення пошкодженої площі крила із застосуванням матриці вагових коефіцієнтів та теорії теплового поля. Запропонована методика ідентифікації та класифікації типів пошкодження із застосуванням теорії байєсівських нейромереж та розроблено структуру нейронечіткого регулятора з врахуванням раптових пошкоджень обводів крила.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНАУuk_UA
dc.subjectпошкодження зовнішнього обводу літака, матриця вагових коефіцієнтів, класифікація типів пошкоджень, байєсівські мережі, нейронечіткий регуляторuk_UA
dc.titleМетодика діагностування стану зовнішнього обводу крила літака у польотіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації, автореферати та відгуки кафедри автоматизації та енергоменеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
автореферат Гальченко.pdfавтореферат487.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.