Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35572
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гальченко, С.М. | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-03T19:45:13Z | - |
dc.date.available | 2018-07-03T19:45:13Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35572 | - |
dc.description.abstract | Розроблено методику визначення моменту, місця та степені виникнення раптового пошкодження зовнішнього обводу крила літака у польоті шляхом непрямої реєстрації зміни місцевих сил і моментів в місцях виникнення раптового пошкодження, а також визначення пошкодженої площі крила із застосуванням матриці вагових коефіцієнтів та теорії теплового поля. Запропонована методика ідентифікації та класифікації типів пошкодження із застосуванням теорії байєсівських нейромереж та розроблено структуру нейронечіткого регулятора з врахуванням раптових пошкоджень обводів крила. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НАУ | uk_UA |
dc.subject | пошкодження зовнішнього обводу літака, матриця вагових коефіцієнтів, класифікація типів пошкоджень, байєсівські мережі, нейронечіткий регулятор | uk_UA |
dc.title | Методика діагностування стану зовнішнього обводу крила літака у польоті | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації, автореферати та відгуки кафедри автоматизації та енергоменеджменту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
автореферат Гальченко.pdf | автореферат | 487.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.