Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35446
Назва: Аналіз стратегічного розвитку авіакомпанії AirOnix на міжнародному ринку повітряних перевезень
Автори: Геєць, Ірина Олегівна
Ключові слова: авіація, авіакомпанія, авіарейси, українські авіакомпанії, цінова політика авіакомпаній, ринок пасажирських авіаційних перевезень, аеропорт «Сімферополь»
Дата публікації: 2014
Видавництво: Формування ринкових відносин в Україні
Серія/номер: ;№1 (152)
Короткий огляд (реферат): В науковій статті проведений аналіз української авіакомпанії «Air Onix», визначені основні напрямки та шляхи розвитку її на вітчизняному авіаринку. Також описані перспективи розвитку та збільшення кількостей авіарейсів як в межах країни так і за кордоном. Проведена та проаналізована цінова політика авіакомпанії, а також подана порівняльна характеристика з провідними авіакомпаніями України
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35446
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аналіз стратегічного розвитку авіакомпанії AirOnix.pdfСтаття 543.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.