Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34633
Назва: ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК ПІДҐРУНТЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Ключові слова: Концепції креативного менеджменту, сталий розвиток, реінжиніринг, інноваційні підходи.
Дата публікації: 28-тра-2018
Видавництво: Одеський національний політехнічний університет
Бібліографічний опис: Підписано до друку 25.05.2018 р. Формат 60х90/16. Папір офсетний. Друк – ризографія. Умовн. друк. арк. 7,1. Гарнітура Times New Roman. Наклад ___ примірників.
Короткий огляд (реферат): За сучасних умов розвитку на ринку товарів і послуг спостерігається переповнення однотипними підприємствами-виробниками, які випускають ідентичний товар чи надають однотипні послуги і відрізняються один від одного лише логотипом або назвою підприємства. Ця обставина обумовлює високий рівень конкуренції. Відповідно, перед керівниками даних підприємств постає питання: як зберегти та примножити свої лідируючі позиції на ринку і не дати конкуруючим підприємствам зайняти їх місце? Саме тому виникає потреба у сталому розвитку бізнес-процесів та в провадженні інноваційних технологій, а також оригінальних і нестандартних ідей. Ці та багато інших факторів призвели до виникнення концепції креативного менеджменту.
Опис: Актуальні проблеми теорії та практики менеджменту : матеріали VІІ міжнар. наук.-практ. конф. — Одеса : Одес. нац. політехн. ун-ту, 2018. — Ч. 1. — С. 31–32.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34633
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білявський тези ОНПУ 18.pdfІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК ПІДҐРУНТЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА223.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.