Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34420
Назва: СТРАТЕГІЯ «БЛАКИТНОГО ОКЕАНУ», ЯК ОСНОВНА НОВОВВЕДЕНЬ В БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Богач, Катерина Вячеславівна
Ключові слова: Стратегія «блакитного океану», сталий розвиток, бізнес-середовище.
Дата публікації: 28-кві-2018
Видавництво: Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Бібліографічний опис: Підписано до друку 17.01.2018 р. Формат 60х90/16. Папір офсетний. Друк – ризографія. Умовн. друк. арк. 7,1. Гарнітура Times New Roman. Наклад __ примірників.
Короткий огляд (реферат): Сучасне ринкове середовище свідчить про те, що через загострення конкурентної боротьби, як на внутрішньому, так на міжнародному ринку, перед топ-менеджментом підприємств постає проблема капіталізації операційного процесу.
Опис: Стратегії та інновації : актуальні управлінські практики : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. — Кривий Ріг : Донец. нац. ун-ту екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, 2018. — С. 243–245.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34420
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білявський ДНУЕТ 18.pdfСТРАТЕГІЯ «БЛАКИТНОГО ОКЕАНУ», ЯК ОСНОВНА НОВОВВЕДЕНЬ В БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ2.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.