Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33083
Назва: ПРІОРИТЕТИ ІННОВАЦЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПОСТІДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА
Автори: Стежко, Юрій Григорович
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються багатофакторність інноваційного розвитку вищої освіти, взаємообумовленість економічних, соціальних, педагогічних чинників піднесення рівня освіти. Обгрунтовується нагальна потреба вдосконгалення професійної підготовки випусників, приведення її у відповідність запитам постіндустріального суспільства та вимогам євроінтеграції. Йдеться про вдосконалення економічного механізму функціонування системи вищої освіти, моделі управління інноваційним розвитком. Наразі з усією готротою постає питання переорієнтації університетської освіти із традиційного навчання як кількісного накопичення знань на формування компетенцій, з процесу на результат у діяльнісному вимірі. Йдеться про формування низки компетнцій, зокрема, професійної, лінгвокультурної, громадянської. Обгрунтовується значимість демократичної громадянської освіти, запровадження у програму вищої освіти предмета “соціальні технології”за зразками східних країн -- членів Ради Європи -- у формування громадянського суспільства
Опис: У статті висвітлюються багатофакторність інноваційного розвитку вищої освіти, взаємообумовленість економічних, соціальних, педагогічних чинників піднесення рівня освіти. Обгрунтовується нагальна потреба вдосконгалення професійної підготовки випусників, приведення її у відповідність запитам постіндустріального суспільства та вимогам євроінтеграції. Йдеться про вдосконалення економічного механізму функціонування системи вищої освіти, моделі управління інноваційним розвитком. Наразі з усією готротою постає питання переорієнтації університетської освіти із традиційного навчання як кількісного накопичення знань на формування компетенцій, з процесу на результат у діяльнісному вимірі. Йдеться про формування низки компетнцій, зокрема, професійної, лінгвокультурної, громадянської. Обгрунтовується значимість демократичної громадянської освіти, запровадження у програму вищої освіти предмета “соціальні технології”за зразками східних країн -- членів Ради Європи -- у формування громадянського суспільства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33083
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов за фахом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stezhko_statja_ukr..doc97 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.