Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33037
Название: Попередження конфліктів в педагогічному колективі як один з методів формування сприятливого соціально-психологічного клімату у ВНЗ
Другие названия: Предотвращение конфликтов в педагогическом коллективе как один из методов формирования Благоприятного социально-психологического климата в ВУЗе
Авторы: Федорченко, Світлана Володимирівна
Федорченко, Светлана Владимировна
Fedorchenko, Svitlana
Ключевые слова: Педагогічний колектив, сприятливий клімат, соціально-психологічний клімат, конфлікт, попередження конфлікту.
Дата публикации: 24-фев-2016
Издательство: Науковий журнал «Молодий вчений»: ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»», м. Херсон, Україна
Библиографическое описание: Федорченко С.В. Попередження конфлыктыв в педагогічному колективі як один з методів формування сприятливого соціально-психологічного клімату у ВНЗ/Федорченко С.В.// Науковий журнал «Молодий вчений».– 2016. – Вип. № 2 (29). – Ч. 2: Психологічні науки. – С. 233-236.
Серия/номер: Психологічні науки;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкривається зміст понять «соціально-психологічний клімат» і «конфлікт», проводиться експериментальне дослідження оцінки психологічного клімату педагогічних працівників НАУ та їх стилю реагування на конфікт, виділяються методи та технології упередження конфліктів в педагогічному колективі ВНЗ.
Описание: Постановка проблеми. У наш час науково-технічного і соціального прогресу – відбувається безперервне ускладнення ділових взаємозв’язків між людьми у процесі діяльності. Разом з цим, безперечно зростає і роль психологічного фактора, людських відносин і стосунків у трудових колективах. Це повною мірою проявляється і в педагогічних колективах ВНЗ. Педагогічний колектив – це група сумісно працюючих педагогів, що мають загальні освітні цілі, досягення яких для них є також особистісно значущими і таких, що реалізують структуру міжособистісних взаємовідносин і взаємодії, які сприяють досягненню загальних цілей. Сьогодні, як ніколи стала безсумнімною вирішальна роль особистісного фактора у навчально-виховному процесі. Особистість викладача, керівника педагогічного колективу – ось те, що визначає сприятливий клімат у ВНЗ.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33037
Располагается в коллекциях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
попередження конфліктів.pdf663.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.