Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32579
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Анпілогова, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-19T11:57:02Z | - |
dc.date.available | 2018-02-19T11:57:02Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32579 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються мотиваційні компоненти, які допомагають викладачеві спрямувати розумову діяльність студентів на вивчення іноземної (англійської) мови професійного спрямування. Окрім того, увагу звернено на конструктивістський та комунікативний підходи, які варто використовувати у навчанні англійської мови старшокласників для подальшого досягнення більш ефективних результатів у вищій школі. | uk_UA |
dc.publisher | К. : – НАУ, 2018. | uk_UA |
dc.subject | мотивація, зовнішні та внутрішні мотиваційні компоненти, цілі, іноземна (англійська) мова професійного спрямування, конструктивізм, комунікативний підхід, автономія. | uk_UA |
dc.title | WAYS TO STIMULATE MENTAL ACTIVITY OF STUDENTS DURING ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES (ESP) CLASSES | uk_UA |
dc.title.alternative | Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : зб. наук. праць матеріалів III Всеукраїнської науково-практичної конференції, 27 квітня 2017 р., м. Київ, Національний авіаційний університет | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов за фахом |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник_нніно_3_двокр-12-14 анпилогова статья.pdf | 353.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.