Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31848
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хребет, Валерий Григорьевич | - |
dc.contributor.author | Хребет, Валерій Григорович | - |
dc.contributor.author | Khrebet, Valeriy | - |
dc.contributor.author | Мисько, Евгений Михайлович | - |
dc.contributor.author | Місько, Євген Михайлович | - |
dc.contributor.author | Misko, Yevgen | - |
dc.contributor.author | Вербицкий, Владимир Григорьевич | - |
dc.contributor.author | Вербицький, Володимир Григорович | - |
dc.contributor.author | Verbitskii, Volodymyr | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-12T11:16:22Z | - |
dc.date.available | 2017-12-12T11:16:22Z | - |
dc.date.issued | 2017-10-17 | - |
dc.identifier.citation | Матеріали Х міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні технології та перспективи розвитку автомобільного транспорту», 23-25 жовтня 2017 року: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та інш.]. – Вінниця: ВНТУ, 2017. – С. 126-127. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-707-0 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31848 | - |
dc.description.abstract | В работе предлагается один из возможных подходов к определению нелинейных характеристик (зависимостей) сил увода сведенных колес передней и задней осей, который «вытекает» из анализа нелинейной велосипедной модели экипажа. Представлен лаконичный способ получения нелинейных уравнений поворачиваемости и скольжения центра масс экипажа, указано на связь этих уравнений с характеристиками увода на осях экипажа. | uk_UA |
dc.description.abstract | Запропоновано один з можливих підходів визначення нелінійних характеристик (залежностей) сил відведення зведених коліс передньої та задньої висей, який випливає з аналізу нелінійної велосипедної моделі екіпажу. Подано лаконічний спосіб отримання нелінійних рівнянь повороткості і ковзання центра мас екіпажу, вказано на зв’язок цих рівнянь з характеристиками відведення на осях екіпажу. | uk_UA |
dc.description.abstract | The paper suggests a possible approach to determination of the non-linear characteristics of the skid forces of the reduced wheels of the front and back axles of a vehicle. The approach results from an analysis of the non-linear bicycle model of the vehicle. A laconic way of deriving the vehicle’s non-linear turnability and center-of-mass glide equations is presented. The relationship between these equations and the skid characteristics of the vehicle’s axles is noted. | uk_UA |
dc.language.iso | ru | en |
dc.publisher | Вінницький національний технічний університет, Вінниця, Україна. | uk_UA |
dc.subject | автомобиль | ru |
dc.subject | автомобіль | uk_UA |
dc.subject | car | en |
dc.title | К экспериментальному определению зависимостей сил бокового увода двухосного экипажа в кривых поворачиваемости. | ru |
dc.title.alternative | До експериментального визначення сил бокового відведення двохосного екіпажу в кривих повороткості. | uk_UA |
dc.title.alternative | An Experimental Method of Determination of the Dependencies of the Lateral Skid Forces of a Two-Axle Vehicle in Terms of Turnability Curves. | en |
dc.type | Article | en |
dc.subject.udc | 629.113 | - |
dc.speciality | Математика та статистика, прикладна математика | uk_UA |
dc.speciality | Математика и статистика, прикладная математика | ru |
dc.speciality | Mathematics and statistics, applied mathematics | en |
Appears in Collections: | Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Хребет. К экспериментальному определению зависимостей сил бокового увода двухосного экипажа в кривых поворачиваемости..pdf | Матеріали конференції | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.