Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31804
Title: ВИКОРИСТАННЯ ОБ’ЄКТІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ В РЕКЛАМІ
Authors: Шишка, Роман Богданович
Філик, Наталія Володимирівна
Горбатюк, Яна Вадимівна
Грабовська, Ганна Миронівна
Троцюк, Ніна Валеріївна
Сопілко, Ірина Миколаївна
Омельченко, Ганна Василівна
Шуст, Наталія Борисівна
Issue Date: 2016
Publisher: М-во освіти і науки України, М-во культури України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ: Вид. центр КНУКіМ, 2016.
Abstract: У навчальному посібнику розкриваються основні положення правової охорони і захисту прав на об’єкти інтелектуальної власності. На основі норм основних міжнародних і національних нормативно-правових актів та Конституції України, Цивільного кодексу України розкриваються загальні положення і структура права інтелектуальної власності, дається правова характеристика окремим групам об’єктів інтелектуальної власності, змісту та обсягу майнових і немайнових прав, правовий аналіз договорам у сфері інтелектуальної власності як форми використання майнових прав та особливості використання об’єктів інтелектуальної власності в рекламі. Даний навчальний посібник може бути рекомендовано для викладання в межах навчальних програм вищих навчальних закладів України. Матеріал навчального посібника «Використання об’єктів інтелектуальної власності в рекламі» розраховано здебільшого на студентів-маркетологів, студентів спціальності «дизайну та реклами», він може стати у нагоді для студентів юридичних ВНЗ та студентам-спеціальності піар-менеджмент, аспірантам, здобувачам, викладачам та широкому колу фахівців у сфері права інтелектуальної власності та рекламної діяльності.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31804
Appears in Collections:Навчальні посібники, практикуми, методичні рекомендації кафедри цивільного права і процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
навчальний посібник (реклама).doc1.82 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.