Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31804
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШишка, Роман Богданович-
dc.contributor.authorФілик, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorГорбатюк, Яна Вадимівна-
dc.contributor.authorГрабовська, Ганна Миронівна-
dc.contributor.authorТроцюк, Ніна Валеріївна-
dc.contributor.authorСопілко, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorОмельченко, Ганна Василівна-
dc.contributor.authorШуст, Наталія Борисівна-
dc.date.accessioned2017-12-11T11:33:13Z-
dc.date.available2017-12-11T11:33:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31804-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику розкриваються основні положення правової охорони і захисту прав на об’єкти інтелектуальної власності. На основі норм основних міжнародних і національних нормативно-правових актів та Конституції України, Цивільного кодексу України розкриваються загальні положення і структура права інтелектуальної власності, дається правова характеристика окремим групам об’єктів інтелектуальної власності, змісту та обсягу майнових і немайнових прав, правовий аналіз договорам у сфері інтелектуальної власності як форми використання майнових прав та особливості використання об’єктів інтелектуальної власності в рекламі. Даний навчальний посібник може бути рекомендовано для викладання в межах навчальних програм вищих навчальних закладів України. Матеріал навчального посібника «Використання об’єктів інтелектуальної власності в рекламі» розраховано здебільшого на студентів-маркетологів, студентів спціальності «дизайну та реклами», він може стати у нагоді для студентів юридичних ВНЗ та студентам-спеціальності піар-менеджмент, аспірантам, здобувачам, викладачам та широкому колу фахівців у сфері права інтелектуальної власності та рекламної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМ-во освіти і науки України, М-во культури України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ: Вид. центр КНУКіМ, 2016.uk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ОБ’ЄКТІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ В РЕКЛАМІuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.subject.lbc67.404.31-
dc.subject.udc347.211 (075.8)-
Appears in Collections:Навчальні посібники, практикуми, методичні рекомендації кафедри цивільного права і процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
навчальний посібник (реклама).doc1.82 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.