Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31715
Назва: ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЯК ПРОБЛЕМА ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Автори: Заслужена, Алла Андріївна
Ключові слова: магістр з англійської мови та літератури, компетентнісний, особистісно зоріюнтований підходи, полікультурність, плюрингвальна компетенція, принципи культуровідповідності та природовідповідності
Дата публікації: 2016
Видавництво: Заслужена А. А. Підготовка магістрів англійської мови та літератури як проблема порівняльної педагогіки /А. А. Заслужена // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : з б. наук. праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – №2 (56). – С. 85-95.
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано окремі результати дослідження особливостей підготовки магістрів з англійської мови та літератури як проблеми порівняльної педагогіки. Визначено освітньо-кваліфікаційні вимоги до студентів магістратури, концептуальні засади та зоріюнтованість ціюї підготовки на ювропейські стандарти вищої освіти. Уточнено перелік компетенцій відповідно до Загальноювропейських рекомендацій з мовної освіти, якими оволодіваять магістри з англійської мови та літератури в університетах Швейцарської Конфедерації. Обґрунтовано значущість плюрингвальної компетенції для успішної професійної реалізації магістрів-іноземних філологів в умовах полікультурного та полілінгвального середовища Швейцарської Конфедерації. Доведено доцільність використання для вдосконалення цієї підготовки особистісно зоріюнтованого та природного підходів на основі принципів толерантності, культуровідповідності, природовідповідності та інтеркультурності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31715
Розташовується у зібраннях:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pednauk_2016_2_13.pdf775.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.