Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31702
Назва: ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ПІДСИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТОРГІВЛІ
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Білявська, Юлія Вікторівна
Ключові слова: Підсистема управління, якість обслуговування, міжнародні стандарти якості ISO 9001.
Дата публікації: 23-жов-2015
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Підписано до друку 14.10.15. Формат 60x84/16. Папір офсетний. Офсетний друк. Обл.-вид. арк. 6. Ум. друк. арк. 8. Тираж _ прим. Замовлення № 149-12. Вид. № 63/ІІІ
Серія/номер: Замовлення № 149-12. Вид. № 63/ІІІ;
Короткий огляд (реферат): Підвищення якості обслуговування є важливішим завданням для всіх без винятку підприємств, що працюють на споживчому ринку. Рано чи пізно цільовим орієнтиром діяльності підприємства обирають забезпечення високого рівня якості обслуговування споживачів. Саме якість обслуговування останніх в скрутних умовах економічної кризи стає головною перешкодою для розвитку підприємств торгівлі в Україні. Багатьом з них доводиться призупиняти свій розвиток «в ширину», щоб підвищити якість обслуговування, оскільки без цього, як вважають керівники підприємств, вже не можна розраховувати на довгостроковий успіх.
Опис: Сучасні проблеми менеджменту : матеріали XI міжнар. наук.-практ. конф. – К. : Нац. авіац. ун-т, 2015. – С. 76-80.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31702
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білявський НАУ 15.pdfІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ПІДСИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТОРГІВЛІ1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.