Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31364
Назва: APPROXIMATE CALCULATION OF THE PROCESS CHARACTERISTICS OF THE UAV LANDING ON ROPE
Інші назви: Наближені обчислення характеристик процесу посадки БПЛА на трос
Автори: Tupitsin, N. F.
Chychkan, І. V.
Ключові слова: Unmanned aerial vehicle landing; rope stretching; Hooke's law; unmanned aerial vehicle overload
посадка безпілотного літального апарата; розтягування каната; закон Гука; перевантаження безпілотного літального апарата
Дата публікації: чер-2017
Видавництво: «Освіта України»
Серія/номер: Electronics and control systems, N 2 (52);67-71
Короткий огляд (реферат): Analytical expressions, which connected of the unmanned aerial vehicle parameters and characteristics of landing's rope, are obtained. In particular, the relationship between the necessary length of rope and the value of its stretching during the landing of the unmanned aerial vehicle is determined. Meanwhile, additional dampers for the rope are not considered. The mathematical model of the deceleration process of unmanned aerial vehicle during its landing on rope is based on Hooke's law and Newton's 2nd law. One of the main assumptions at the development of the mathematical model is that of the braking of the unmanned aerial vehicle after its coupling with the rope occurs with constant acceleration.
Отримано аналітичні вирази, що зв’язують параметри безпілотного літального апарата і характеристики троса, на який він здійснює посадку. Зокрема, визначається співвідношення між необхідною довжиною кабелю і значенням його величини розтягування під час посадки безпілотного літального апарата. При цьому, додаткові амортизатори для троса не розглядаються. Математичну модель процесу посадки безпілотного літального апарата на трос засновано на законі Гука і 2-му законі Ньютона. Одним з основних припущень під час розробки математичної моделі є те, що гальмування безпілотного літального апарата, після його зчіпки з тросом, відбувається з постійним прискоренням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31364
ISSN: 1990-5548
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації та матеріали кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdfнаукова стаття521.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.