Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31342
Назва: БЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Ключові слова: Бенчмаркінг, види бенчмаркінгу, конкурентоспроможність підприємства.
Дата публікації: 16-вер-2016
Видавництво: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Бібліографічний опис: Підписано. до друку 25.08.2016. Формат 60х84/16. Папір офсетний. Гарнітура Times New Roman. Ум. друк. арк.24,35. Тираж 300 прим.
Короткий огляд (реферат): У зв’язку з євроінтеграційними процесами в Україні операційна діяльність підприємства розглядається, як комплекс заходів щодо узгодження його виробничо-збутової діяльності з вимогами світових ринків. Для вітчизняних підприємств існує нагальна необхідність у прогнозуванні розвитку економічних зв’язків, аналізі операційної діяльності, дослідженні зарубіжних ринків та прийнятті оперативних управлінських рішень для підвищення власної конкурентоспроможності.
Опис: Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : матеріали V ювілейна міжнар. наук.-практ. конф. – О. : Атлант, 2016. – С. 24-25.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31342
ISSN: 978-966-2361-93-3
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білявський тези.pdfБЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА194.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.