Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30995
Назва: ОЦІНЮВАННЯ ФАКТОРІВ ЗМІНИ СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: EVALUATIONS OF THE FACTORS CHANGES OF SOCIAL CAPITAL AT THE ENTERPRISE IN TRADE
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Ключові слова: Соціальний капітал, соціально-психологічний клімат, мотивая праці, соціальна відповідальність.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Київський національний торговельно-економічний університет
Короткий огляд (реферат): Визначено зміни соціального капіталу за допомогою модифікованої методики (з урахуванням галузевої специфіки об’єкта дослідження), частиною якої є знаходження коефіцієнтів вагомості впливу факторів на ці можливості методом експертних оцінок. Ця методика дозволить не лише визначити можливості зростання соціального капіталу, а й нейтралізувати загрози виникнення негативного соціально-психологічного клімату в колективі торговельного підприємства, що має практичне значення для адміністрацій торговельних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30995
ISSN: 1727-9313
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilyavskiy_KNTEU repoz (1).pdfОЦІНЮВАННЯ ФАКТОРІВ ЗМІНИ СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА633.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.