Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29883
Название: Критерії індивідуалізації та побудова багаторічних тренувань у спортивному плаванні.
Авторы: Оргєєва, Світлана Володимирівна
Харун, Олена Сергіївна
Хачатрян, Вікторія Вікторівна
Ключевые слова: сенситивні періоди
педагогічні впливи
аеробна та анаеробна продуктивність
Дата публикации: 16-июн-2017
Издательство: Національний авіаційний університете, 2017
Библиографическое описание: Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XII міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І Вржеснєвського. – К.: НАУ, 2017. – С. 85-86.
Краткий осмотр (реферат): Раціональна побудова і зміст багаторічного тренування у спортивному плаванні визначає рівень результатів спортсменів високого класу. Головною метою тренувального процесу є досягнення не короткочасних спортивних результатів, а необхідного рівня розвитку провідних функцій на всіх етапах багаторічної підготовки, який в подальшому забезпечить досягнення видатних спортивних результатів в зрілі роки. Значна частина багаторічної підготовки в плаванні припадає на пубертатний період розвитку. Його характерною особливістю є гетерохронність дозрівання соматичних і функціональних систем, що створює передумови для своєчасного і спрямованого тренувального впливу на сенситивні періоди зростання і розвиток провідних якостей у юних плавців. При цьому при плануванні багаторічної підготовки і оцінки перспективності спортсмена необхідний облік статевих особливостей, індивідуальних темпів і термінів біологічного дозрівання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29883
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри фізичного виховання та спортивної підготовки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Критерії індивідуалізації та побудова...pdf286 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.