Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28639
Назва: Неперервна освіта у підготовці вчителів у США: альтернативна програма
Автори: Пазюра, Наталія Валентинівна
Ключові слова: альтернативні програми навчання, педагогічна освіта, неперервна освіта, педагогічний персонал, професійний розвиток, сертифікація учителів
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво Академії Спеціальної педагогіки у Варшаві
Короткий огляд (реферат): Розглянуто умови виникнення альтернативних шляхів здобуття педагогічної освіти наприкінці XX як одного з механізмів забезпечення якості освіти в різних штатах країни. Увагу приділено перевагам та недолікам нетрадиційного способу одержання педагогічної професії. Виявлено особливості його розвитку в різних штатах країни, специфіку підготовки майбутніх педагогів за «нетрадиційними» програмами, охарактеризовано цільову аудиторію. Виявлено, що альтернативна сертифікація спрямована на задоволення потреб у неперервному професійному розвитку викладача. Автор підкреслює важливість альтернативних програм для підвищення ефективності професійної діяльності учителів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28639
ISSN: 2543-7925
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пазюра Н.В._Неперервна освіта у підготовці вчителів у США.docстаття82 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.