Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/27925
Назва: NEUROMARKETING: THE ART OF SALES BASED ON PHISIOLOGY AND DIGITAL MARKETING
Автори: Sadovska I.I.
Дата публікації: кві-2017
Видавництво: National Aviation University
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/27925
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри соціології та політичних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sadovska I.I.pdf1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора