Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26945
Назва: ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ВМІНЬ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
Автори: Гаврутенко, Леся Анатоліївна
Ключові слова: професійні вміння
Дата публікації: кві-2017
Видавництво: NAU
Короткий огляд (реферат): Dissertation for the degree of candidate of pedagogical sciences, specialty 13.00.04. – Theory and Methods of Professional Education. – National Aviation University. – Kyiv, 2017. The thesis is dedicated to the problem of formation of professional skills of future junior specialists on economics in the process of professional disciplines learning. The thesis outlines the present state of theory and practice of formation of professional skills, provides scientific substantiation of organizational and pedagogical conditions and develops a structural and functional model of professional skills of future junior specialists on economics in the process of professional disciplines learning. Effectiveness of the experimental model and improved methods of forming of future economics specialists’ professional skills in the process learning have been proved. The thesis clarifies the essence and meaning of the notion “professional skills of future junior specialists on economics”, defines its component structure. Criteria, indicators and levels of the studied phenomenon have been concretized.
Опис: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти – Національний авіаційний університет. – Київ, 2017. Дисертацію присвячено проблемі формування професійних вмінь майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю у процесі вивчення фахових дисциплін. У результаті дослідження розкрито зміст і структуру процесу формування професійних вмінь майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю; визначено та обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування професійних вмінь майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю у процесі вивчення фахових дисциплін; розроблено структурно-функціональну модель формування професійних вмінь майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю та експериментально підтверджено її ефективність; уточнено сутність поняття «професійні вміння майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю»; визначено критерії, показники та рівні сформованості професійних вмінь майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26945
Розташовується у зібраннях:Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради К 26.062.15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.